lördag, februari 23, 2008

Mobilkontakter

Hittade den här hos Cissi och tyckte den var lite kul.

Ta fram din mobil, gå in i telefonboken:


Har du kysst nummer 7?
Nej absolut inte, det är min extra mamma!

Brukar du hänga med nummer 19?
Nej, inte hänga direkt, tror inte svärmor vet hur man gör det?!

Gillar du nummer 26?
Ja, det är en rolig tjej, fast vi träffas alldeles för sällan.

Är nummer 15 din bästis?
Inte min bästis, men ett par som betyder väldigt mycket för mig.

Är nr 11 en sötnos?
Klart han är, han är ju min lillebror!

Älskar du nr 10?
Ja det är samma bror som nr 11...

Är nr 20 bra?
Ja, för hon köpte vår lägenhet för två år sen. (Varför har jag kvar hennes nummer?)

Har du träffat nr 9 i veckan?
Nej, för min lillasyster är i Frankrike just nu.

Har nr 16 gått i samma klass som du?
Ja faktiskt, från andra klass till studenten!

Vet du om nr 31 har ett förhållande?
Öh, tror inte det, för det är favorit-sushi-haket! :D

Inga kommentarer: