söndag, februari 05, 2012

Förfärligt bra tajming

Överlevde första jobbveckan, men det var på håret eftersom jag, naturligtvis, dragit på mig en förkylning (med feber och hosta). Har i alla fall släpat mig dit varje dag och inte bara suttit av tiden. Professorn kommer så klart med pikar som "eftersom du jobbar 25 % så måste du ju klämma in 4 ggr så mycket arbete på den tiden" osv, men jag har bestämt mig för att inte lyssna på det örat. Nu hoppas jag att förkylningen ger med sig, speciellt som jag hostar mig till migrän i princip varje dag... Och så kommer det bli så mycket lättare att jobba. Förhoppningsvis.

3 kommentarer:

Linda #handgjordlyx sa...

Skit i professorn! Det finns en anledning till att du jobbar 25% och det borde professorn begripa *muttrar*

Den där förbålda förkylningen hoppas jag att du har blivit av med, eller åtminstone att du blivit bättre. Vi har också trillat dit i omgångar men det verkar som att det går på rätt håll här nu.

Alex sa...

Hoppas nästa jobbvecka blir bättre - rent förkylningsmässigt. Professorn lär du få dras med längre.

S sa...

Hejja!