fredag, februari 11, 2011

Konsumera mera

Jag tänker på mat, konstant. Drömmer om festmåltider på nätterna, dreglar över receptsajter på dagarna och matlagningsprogram på kvällarna. Bara för att jag inte kan äta och för att kortisonhungern har satt in på allvar.

För att avleda mig själv tänker jag på annan sorts konsumtion. Som en ny mobiltelefon. Det vore väl roligt? Ska jag köpa en till Xperia X10 mini (den bästa mobilen jag någonsin haft, men är det inte lite töntigt att ha två likadana?) eller en HTC Wildfire (hur är egentligen kameran på den?). Ja, ni ser vilka enorma problem jag brottas med just nu.

2 kommentarer:

Linda #handgjordlyx sa...

Jag (som är som jag är) undrar ju såklart varför du ska ha en mobil till? ;-)

Ponder sa...

För att den gamla (C905) börjar bli knasig. Och för att det är roligt med pryyyylar. ;P