onsdag, januari 25, 2012

Mötesrapport

Det gick, förutom att jag kom för sent (en skolklass på bussen...), faktiskt bra. Jag ska börja arbetsträna nästa vecka på 25 %, i första hand i en månad och sen får vi se om det är dags att utöka då. Det kändes som att professorn faktiskt förstod att det måste göras så här, och prefekten var även väldigt noga med att poängtera att vi inte ska sätta upp några tidsramar för disputation nu, utan målet nu är att jag ska kunna komma tillbaka. Vi pratade även om administratören och hans sätt att (inte) sköta sitt jobb och även där var vi alla överens om att det måste bli en förbättring.

Nu gäller det bara att få med Försäkringskassan på det här. Vet ju fortfarande inte om min sjukpenning från december till nu blir godkänd, så att hoppas på rehab-penning är nog för mycket begärt, även om det vore bra för mig.

2 kommentarer:

Linda #handgjordlyx sa...

Gott att höra att det finns en plan! =)=)

Kan du byta handläggare på FK eller är man "låst" till den man blivit tilldelad?

Ponder sa...

Man får inte byta, det har jag försökt med förut... Dom där emot får byta fall emellan sig hur som helst!