onsdag, oktober 20, 2010

Imureluppdatering

Jag har ju helt glömt bort att skriva om min teletid med min magtarm-läkare förra veckan (jag hade ju lite fullt upp med ongarna då kan man säga...). Hon tyckte i alla fall att det var OK att köra på 50 mg imurel (vilket är det jag kan äta utan att må illa) och så följer vi upp med lite extra prover under hösten för att se när/om det börjar gå åt skovhållet.

Jag har sagt det förut, men jag är så glad att jag har en läkare som lyssnar på vad jag har att säga och som det går att ha en bra dialog med. Sådana växer sannerligen inte på träd.

2 kommentarer:

Alex sa...

Inte för att det hjälper d i g ett endaste dugg, men sedan jag börjat äta järntabletter så har min mensmigrän knappt märkts. Ville bara berätta det. Synd att din migrän inte är lika lättbotad :(

Linda #handgjordlyx sa...

Håll hårt i den läkaren! =)