fredag, juli 08, 2011

Sommar sent

Sommarhetta och jag virkar en mössa. Lika bra att börja i tid liksom. Dessutom har årets andra kull myggor kläckts och jag har fått ett bett i skinkvinkeln (dvs där skinka möter lår). Mycket irriterande.

Hade egentligen en hel massa bra saker att blogga om, men jag verkar ha blivit för trött för att få ihop något vettigt. Får hoppas att jag kommer ihåg dom i morgon.

Jo, och så har jag köpt en ny leksak: ZTE Light. Dvs en android surfplatta. Och så här långt är jag grymt nöjd, speciellt med tanke på att den bara kostade 1400 kronor.
Published with Blogger-droid v1.7.2

2 kommentarer:

Lotta sa...

Dagens bästa: Jag har lärt mig ett nytt, använbart ord... skinkvinkeln. :D

Ponder sa...

Skinvinkel är ett utav mina bättre påhitt, om jag får säga det själv! :D Och använd det så mycket det bara går så att det sprider sig!!