torsdag, oktober 13, 2011

En sorts revansch

I helgen orkade jag både åka till stugan, var i skogen med barn (okej, bara dom två äldsta, men ändå), plocka en kasse svamp, handla en snabbis och laga en riktig lördagsmiddag (3-rätters ska det tydligen vara då, enligt Dottern). Dessutom njöt jag av att laga mat, något jag inte ens minns när jag gjorde senast.

I vanliga fall brukar jag vara slut efter en, eller högst två av dom aktiviteterna. Så ja, botoxen har effekt!

Jag har också kunnat träna styrketräning på sjukgymnastiken en gång i veckan och gått promenad i stort sett alla andra vardagar. Det känns som att livet är på väg tillbaka.

7 kommentarer:

Monica R sa...

Det här blir jag riktigt glad att läsa, jag hoppas att det håller i sej!

hälsningar Monica R

Linda #handgjordlyx sa...

Åh vad glad jag blir Ponder! Jättejättejätteglad! =)=)=)=)=)=)=)

Elin sa...

Härligt att höra att du mår bättre. Jag håller tummarna HÅRT att det fortsätter att bli bättre.
Kram

Natalie sa...

Jaaaa! Härligt att höra!

Alex sa...

Underbart vännen!!!

Viktoria sa...

Underbart att höra!!

PS Jag saknar bloggandet och er jag med men jag känner nog att min bloggkarriär inte ska tas upp än i alla fall :)

S sa...

Jihoo!!!