tisdag, oktober 25, 2011

Tack!

För alla kommentarer under Revansch-inlägget! Det känns lite som att livet börjat om efter fyra år i limbo... Nu återstår bara att hitta ett nytt jobb! (Jag har fortfarande kvar mitt gamla, men ser inte någon framtid där längre. Jag vet att jag blir sämre av att vara där och ser ingen anledning till att utsätta mig och mina nära och kära för det. Om det ändå inte var så jävla viktigt med SGI...)

Jo, och så har jag haft problem med finger- och handleder. Därför har jag inte kunnat sitta vid datorn. Eller virka! Nu är det i alla fall mycket bättre, så... tillbaka till virkandet!

5 kommentarer:

Linda #handgjordlyx sa...

Du anar inte hur skönt det känns att du mår bättre! =)

Och jag hoppas att även ledvärken lugnar sig. Har du överansträngt dem kanske?

Linda #handgjordlyx sa...

Å ja, nytt jobb? Har du något tänk där? Vad vill du jobba med? Skrivandet?

Lotta sa...

Nu ska jag bli bättre på att läsa bloggar. Vet inte vart jag har hållt hus. :)
Vad glad jag blir när jag läser om dina framsteg!!!! Håller tummarna att du nu är på G och bara blir bättre och bättre.

P.S
Virkar du en mössa på beställning? :D

Alex sa...

Vad helt underbart att du ser en ljusning! Fantastiskt!!!

Undrar som -sl- - vad vill du jobba med då?

Ponder sa...

Åh, jag skulle vilja jobba som informatör på något företag eller myndighet som jobbar med bioteknik/mikrobiologi typ.

Lotta: Bet kan jag absolut göra! Vad vill du ha för mössa? :)