fredag, oktober 07, 2011

Fram och tillbaka vecka

Mensvärk (i slutet av mensen, vad är det för nytt påfund??), magont och migrän i början av veckan. Sen två riktigt bra dagar igår och idag. Passade på att röja lite här igår och idag har jag varit på sjukgymnastiken och gymat mig. (Ikväll har jag suttit här i soffan och beundrat mina svällande muskler, ruskigt imponerande hur fort det ger resultat... i alla fall i fantasin!) Hoppas det håller i sig över helgen, för jag skulle vilja åka ut till stugan och plocka lite trattkantareller.

Vi fick förresten taxeringsvärdet för den idag och det har gått upp över 500% på tio år. Det måste vara det rosa dasset som gjort det, eller hur -sl-?

3 kommentarer:

Linda #handgjordlyx sa...

Klart som tusan att det är dassets fel, med tanke på vilka vilda planer vi hade för det! ;-P

Ponder sa...

Haha, men HUR har skatteverket fått reda på dom?! *tittar misstänksamt åt sl's håll* ;)

Linda #handgjordlyx sa...

Nä, jag är oskyldig! Förvisso har jag pratat mer med skv de senaste två veckorna än jag gjort i hela mitt liv innan dess, men jag har inte yppat ett ord om högflygande planer för rååååååsa dass!