onsdag, juni 23, 2010

Skört

Idag mår jag skit igen. Det krävs inte mycket för att jag ska slira tillbaka ner i hålet. Inte riktigt lika djupt som sist som tur är.

Har hamnat i en situation jag inte vill vara i. Mittemellan två stridande parter. I ett bråk som inte rör mig, inte direkt i alla fall. Det gör mig nedstämd och fundersam. Vet inte vem jag ska tro på eller vilket håll jag ska vända mig åt. Säger att jag inte vill höra, men de berättar ändå.

Dessutom mår jag illa, har mens och migrän. En riktig toppendag.

2 kommentarer:

Linda #handgjordlyx sa...

Usch, vad trist och tråkigt med bråk =/ Jag hoppas att det löser sig för de inblandade och att du klarar av att sätta gräns och inte dras med och dras ner av det!

Kram

Ponder sa...

Ja, bråk är verkligen värdelöst, speciellt när man blir indragen i något som inte är mitt bråk... Nu är det skitjobbigt, för jag vet mycket mer än vad jag skulle vilja, vilket påverkar mina relationer till andra människor (som är inblandade).