onsdag, juli 21, 2010

Kul decenium

Det slog mig just att de senaste tio åren har jag varit väldigt mycket sjuk. Först var det Crohn's som gjorde debut, sen var det den första kräk-graviditeten och så har det liksom rullat på fram till att migränen gjorde sin debut.

När man börjar tänka på det är det lätt att bli lite nedstämd på all tid som försvunnit. Men sen tittar jag på mina fina barn och min bästa och finaste Make och tänker att jag haft (och har) det väldigt bra.

Och jag planerar inte att vara lika mycket sjuk de kommande tio åren. Så det så!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Som jag kan känna igen mig i denna text. Jag fick Celiaki, endometriosis-operationer, migrän, jobbig graviditet o förlossning, lycka över barn. Inte en jämförelse, men ett igenkännande. Har haft lite samma tanke. Dumma kropp.

S sa...

Bra plan!!

Alex sa...

Japp, smart plan :)