söndag, april 29, 2007

Snopet

Idag åkte vi till makens bästa kompis på barnkalas (dom ses inte SÅ ofta nu förtiden, men pratar i telefon en gång i veckan ungefär), och gissa om jag blev förvånad när jag kliver ur bilen och ser att hans fru är gravid!! Jätte gravid t o m, de ska ha barn (igen) om ca 5 veckor - hallå liksom, 5 veckor är ju ingenting ju! :D Frugan blev jätte arg på maken som "glömt bort" att berätta det för min make, och sa "tänk om dom inte hade kommit på kalaset, hade dom fått veta att vi ska ha fler barn när vi låg på BB då eller?!". Kan inte låta att skratta åt det, men hade det vart min man hade jag nog också blivit hyfsat upprörd också... Typiskt killar (ja, våra killar iallafall ;) att bara prata tuffa teknikprylar istället för sånt som är viktigt! Undrar vem som mest ville ha fler barn i den familjen...?! ;)

Inga kommentarer: