måndag, september 24, 2007

Helvette!

Min tarm strular big time, och jag vill bara stoppa huvudet i sanden och låtsas som ingenting, men det gör för jävla ont... Tur att jag ändå hade telefontid med läkaren i morgon, nu kanske jag kan få snabb hjälp. Kan ni hålla tummarna för att jag slipper kortison? Vore ju käckt om mitt skelett slapp bli ännu äldre...

Undrar om tarmstrulet är ett stressrespons på mejlet jag fick av min chef idag?? Inget farligt i det egentligen, men det krävs en viss insats av mig för att svara på det utan faktafel

3 kommentarer:

Alex sa...

Nä, inget bra med tarmstrul. För lite sushi och Alex-kontakt tror jag... ;)

Lotta sa...

Stackars dig! Låter inte alls trevligt. Hoppas du fått hjälp och lindring nu.

Kram!

Linda #handgjordlyx sa...

Näääeeee! Inte det. Inte nu! *kramar om*