söndag, december 23, 2007

Checklista inför julafton

Knäckebröd - check
Senapssill - check
Citronkola - check
Jordgubbskola - check
Polkabräck - check
Mangobalsamicotryfflar - check
Microklubbor - check (fast jag sprängde en glasskål på kuppen :-/
Griljera skinkan - check
Klä granen - check (inte gjort än, men delegerat till maken och dottern)
Långbros julsill - check
Sätta in kort i ramar (julklappar till släkten) - check
Slå in julklappar (hälften klart ungefär - glöm inte spelen!!) - check

Fasen vad huslig jag är, om jag får säga det själv! Känner mig helt inte det minsta stressad, det enda jag inte vill göra är att slå in julklapparna, men det kanske jag kan lura maken att göra ikväll?

Kvar att göra:
Ingenting, jag är färdig! :)

2 kommentarer:

Världen enligt J. sa...

Mycket husligt! Låter som goda grejer!

God jul!

Alex sa...

Jeeeze! Nä, här är det inte så mycket på listan. Har t o m missat en julklapp. ICA i Tärnsjö here I come!