söndag, december 02, 2007

Jag Älskar loppis!

Har precis kommit på att det varje söndag (ja, ni läste rätt, det är varje helg) är loppis i en lokal precis bredvid där vi bor. Två söndagar i rad har jag varit där och fyndat; förra helgen blev det en hockeyhjälm, ett brädspel, ett pussel och en bilderbok för 40 kronor, idag en Reima Tec-overall för 20 kr, en Po.p vintermössa för 2 kr, regnbrallor för 10 kr och sen fyra brädspel, varav två ospelade, för 70 kr. Nu behöver jag bara någon att spela alla dessa spelen med - någon som känner sig sugen?! ;)

4 kommentarer:

Lotta sa...

Bakar du bara den smaskiga kakan kommer jag på stuberten och spelar spel med dig!

Saknar bra loppisar här där jag bor. Bra söndagsnöje!

Anonym sa...

gud va kul.
va bra o billiga saker du hade hittat.

Linda #handgjordlyx sa...

Du vet att om du hittar sånadär samlarsaker så är vi alltid intresserade ;-) *ser framför mig hur Ponder hittar just de där som vi saknar för 5kr styck, i fint skick, och sen säljer dem vidare lika billigt*

Alex sa...

Bra att du påminner mig. Har ju faktiskt stått där själv en gång också.

Spel älskar jag, men inte S...nu när du skrottar hemma ensam kanske jag och Svante ska komma och spela lite!? ;)