torsdag, december 13, 2007

Överraskningar

Eftersom jag är så glömsk nu för tiden på jag ständigt överraskad, oftast är det vardagliga saker, som att jag glömt att maken ska bort eller så, men ibland, då är det roliga saker jag glömt som kommer tillbaka. Härom dagen kom det t ex ett paket med posten, ingen avsändare, men jag tyckte att handstilen verkade himla bekant på något vis. Öppnar det vadderade kuvertet och ser en plastpåse. Minns fortfarande inte vad det är, inte för än jag känner lukten ramlar poletten ner: Det är ju silikondroppar till mitt (just nu inte särskilt) lockiga hår! Silikondroppar som bästa -sl- köpt men inte kunnat använda och då fick jag dom istället. Tack vännen, för dropparna och för att jag fick en rolig överraskning för en gångs skull. :o)

1 kommentar:

Linda #handgjordlyx sa...

Vassego! =) Hoppas att de kommer till användning med tiden...