torsdag, januari 17, 2008

Är det bara jag...

... eller är det väldigt mycket skit och repriser på TV just nu?

Tack och lov för Gilmore Girls varje eftermiddag (okej, det är också repris, men det var länge sen jag såg dom avsnitten som går nu), annars hade jag inte fått någon användning alls för min fina LCD-TV! ;)

(På kanal 5 och TV4+ går dessutom samma program just nu - Law and Order SVU - fantasifullt... Tur att man har så många kanaler när de ändå visar samma sak liksom!)

När det är bättre program dagtid än vad det är på kvällar och helger, är det inte något som är fel då?

3 kommentarer:

Alex sa...

Jag hinner konstigt nog inte med så mycket dag-tv längre, men kl. 12 försöker jag se "Skitiga jobb" på Discovery och följer upp det med Ellens talkshow på Kanal5 strax innan kl. 13. Sedan brukar Loke vakna...

Lotta sa...

Tänkte ju skriva exakt samma sak i min blogg. Schysst att sno MIN idé! :)

Ja, vad är det TV bolagen pysslar med? Inte ens på helgerna kan de få till mer än högst ett, kanske lite sevärt program på alla dessa kanaler. Varför ska man hålla på att betala för detta urusla utbud?

Anonym sa...

ja, det är inte mycket på tv. När vi var utan tv i sommras (3 mån) och sen skulle sätta igång dem insår vi att det var bara skit på tv. Här går nog 3:an mest, ibland
4:an som let`s dance. Las vegas på 5:an