onsdag, januari 23, 2008

Utmanad!

Japp, det har jag blivit av Alex och Åsa, så här kommer mina sanningar:
1. Jag är envis som synden (på gränsen till obstinat faktiskt), ett karaktärsdrag som kan vara både positivt och negativt.
2. Jag är inte så förtjust i bebisar, förutom mina egna då. Tycker barn blir mycket roligare när de blir lite större och man har mer utbyte av dom.
3. Jag har en prepubertal humor; gillar att prata snusk mm, speciellt på fyllan. Fast nu har jag blivit så stor att jag lärt mig att alla inte uppskattar det, och tonat ner den biten lite (eller vad säger du -sl-? ;).
4. Jag har jätte svårt att stå för min musiksmak, detta sen mitt ex och hans kompisar totalt tryckte ner mig för att jag gillar hårdrock (och de var syntare hela bunten).
5. Den här snor jag av J. rakt av: Jag har sjuk prestationsångest. Jag presterar, men aj vad hårt det sitter... (är det här något allmänt drag hos forskare? ;)
6. Den här snor jag av Åsa (det är bra med återvinning): Jag rakar aldrig benen under vinterhalvåret
7. Jag har väldigt svårt för att skriva sånna här saker om mig själv - känns alltid lite krystat på något vis... Jag är dessutom skitdålig på att föra dom vidare (se nedan).

Den som känner sig manad får föra stafettpinnen vidare.

Regler för denna utmaning:

Länka till den som utmanat dig
Berätta sju sanningar om dig själv
Utmana sju personer
Lämna ett meddelande till dem du utmanar

4 kommentarer:

Anonym sa...

Kul att läsa dina svar med, krystat ja visst blir det men ändå kul att läsa :-)

-Åsa

Anonym sa...

men gu va kul det var och läsa =)
å jag som älskar bebisar. synd att man måste amma, annars har jag kunnat öppna en dagis för 0-2 åringar.
Hihi, snusk :) synd att vi inte kan fylla dig då i mars ;)
Återvinnig, japp det kör jag me

Linda #handgjordlyx sa...

Jag vet inte jag...? Jag tycker nog att du pratar snusk fortfarande ;-) Du får tänka på att jag inte är van. inte det minsta. Dessutom är jag pryd.

;-)

Världen enligt J. sa...

Ja...det ligger nog i naturen hos forskare. Även om jag känner några otäcka exemplar HELT utan prestationsångest. Behöver jag tillägga att de har avancerat ett antal pinnhål på samma tid som jag mest har oroat mig?