lördag, mars 22, 2008

Snodda frågor till mig själv

1. Vad är typiskt dig - enlig vänner?
> Oj, vad svårt, men jag tror att de flesta tycker att jag är bra på att lyssna och stötta när det behövs? (Ni vänner som läser får väl tala om ifall det är rätt eller fel! :)

2. Har du träffat ditt livs stora kärlek?
> Japp

3. Vad tröstäter du?
> Kräftor eller en god skaldjursmacka

4. Vad är det mest romantiska någon gjort för dig?
> Oj, vad svårt (eftersom jag har en totalt oromantisk make tyvärr), men att han gick med på att gifta sig med mig på engelska (framför en bunt engelskspråkiga människor) trots att han inte är så bra på engelska tycker jag nog är ganska romantiskt ändå.

5. Vilken förändring vill du ha i ditt liv?
> Jag vill sluta vara gravid och så gärna disputera snart

6. Vad är hemligheten bakom din framgång?
> Ha, vilken framgång? Okej, jag får väl svara min envishet då.

7. Vilket är det fulaste plagget du äger?
> Ha ha, jag hittade faktiskt häromdagen en overallpyjamas i mintgrön flanell med pingviner på - den var ful! (Nu äger jag den inte längre, för jag skickade den till klädinsamlingen)

8. Har du upplevt något övernaturligt?
> Nej

9. Hur är ditt självförtroende?
> Inte så bra som det borde vara kanske?

10. Vilket fult sätt har du gjort slut på?
> Det vill jag helst inte berätta här, skäms fortfarande för mycket över det

11. Vem pratar du oftast med i telefon?
> Maken

12. Hur ofta är det okej att bråka i ett förhållande?
> Så ofta som det behövs

13. Vilken är den värsta smärtan du upplevt?
> Att vrida knät ur led, helt klart

14. Vilket är det sexigaste yrket som finns?
> Allt i uniform skulle jag vilja säga

Och här kommer en omgång till:
1.Skalar du äpplen innan du äter dom?
> Nej, men jag borde för min sjuka tarms skull

2.vilka frukter gillar du inte?
> Mjöliga äpplen, mjuka päron och mango.

3.hoppar du över att köpa frukt som inte är bra att köpa?
> Försöker tänka på det, men det blir ju inte så mycket kvar om man bara ska köpa svenskt tyvärr...

4.skänker du pengar till välgörenhet?
> Allt för sällan, men det händer

5. varför/varför inte?
> Jag prioriterar annat just nu, ofantligt egoistiskt jag vet

6.gillar du broccoli?
> Oh ja

7.vilket ord är ditt "värsta" för bröst?
> Pattar

8. vad dog boyd coddington av?
> Öh, vem var det?

9.vad är godast glass eller chips?
> Glass! Helst mjukglass, med polka-, lakrtisströssel eller chokladdoppad

2 kommentarer:

Pernillas blogg sa...

Kul :D Boyd Coddington var en hot road (?) bilbyggare, går på kanal 8... Vet att han är död, men vet inte heller av vad...

Alex sa...

Det här snor jag! ungarna sover och jag orkar inte hänga tvätt...och då får du ju svar på Boyds död ;)