onsdag, november 10, 2010

Ännu ett år

Man kanske skulle blicka tillbaka på det gångna året och göra en tjusig sammanfattning? Fast jag har en känsla av att det mest skulle bli migränmisär ändå, så jag hoppar över det.

Jag har haft en bra födelsedag där många timmar spenderades med Nat på radion. Det kändes väldigt tryggt att vara tillbaka där måste jag säga, kanske för att vi hade det så rysligt trevligt och inte jobbade något.

Största överraskningen var en födelsedagshälsning från den amerikanska filmaren John Roecker. Jag börjar komma upp mig i världen minsann.

5 kommentarer:

S sa...

GRATTIS!!! (men nu är det väl i efterskott..)

Ponder sa...

Tack! (ja, nu är det i efterskott, men det spelar ingen roll.)

Linda #handgjordlyx sa...

Jag vet inte vad det är för en farbror, men undrar såklart hur det kommer sig att han grattar dig?

Sen såg jag förresten din brorsas namn i tidningen idag ;-) Du omger dig av kändisar?

Natalie sa...

Visst var det kul att hänga på radion
:-)
Fler sådana lata dagar tack!

Ponder sa...

sl: Man kan säga att det är en kompis kompis... ;) Haha, jag gissar att det var den större brodern som var i tidningen, eller?

Nat: Ja-a, mer sånt åt folket! Hoppas det gick bra i fredags?