måndag, november 15, 2010

Dags att ta tag i saker

Jag har sedan i somras försökt få tag i min läkare på neuro. I fredags tittade jag förbi på mottagningen och bad sköterskorna att lägga en lapp till honom, igen. Får hoppas att han hör av sig, för jag vill veta vad jag ska göra för att vända det här igen. (Eller ja, egentligen vet jag nog det, men vet inte hur...)

Sen kom jag på att mitt högriskskydd hos försäkringskassan håller på att löpa ut. Dags att sätta sig i telefonkö. Jag har just nu nummer 100 i kön.

2 kommentarer:

S sa...

100! Jag som tyckte att 12 var jobbigt till en annan kö i helgen...

Ponder sa...

När man ringer Fk är det ingen ovanlighet att få ett könummer på 100+... Man kan knappa in sitt nummer så ska dom ringa upp när det är ens tur, men det ha aldrig fungerat för mig. Har slutat med att jag fått ringa upp igen och köa om från början.