tisdag, november 16, 2010

Otäckt

På väg till akupunkturen idag såg jag en cykelolycka. En kille som körde omkull i halkan. Jag var ganska långt ifrån och när jag kom fram var det redan fyra personer där och hjälpte till. Killen var medvetslös och svarade inte alls på tilltal. Ambulans var redan tillkallad, men jag sprang till närmaste ingång (det här var på sjukhusområdet) och hämtade ett par sköterskor. Dom gick dit och jag gick till min sjukgymnastik.

Jag hoppas jag inte kommer se honom där om några månader, svårt skadad, utan att det gick bra för killen.
Published with Blogger-droid v1.6.4

4 kommentarer:

S sa...

Men fy så hemskt!

Ponder sa...

Ja, riktigt läskigt... Han var verkligen helt borta och såg helt likblek ut. Hoppas verkligen att det gick bra för honom.

S sa...

Det hoppas jag med.

Lotta sa...

Vad hemskt! Måste vara svårt att släppa... De borde skriva i tidnngen hur det gick för honom. ;)