måndag, juli 30, 2012

Kom iväg till jobbet

Men fick inte så mycket gjort eftersom strömmen gått i vårt rum idag (och bara hos oss). Ringde efter service männen, men fick svaret att alla var på semester utom två, så det kan dröja innan dom hinner med oss. Spenderade dagen med att sortera papper, men det kan man ju inte hålla på med hela veckan...

När jag gjort mina fyra timmar (ja, jag tänker börja med halvtid) kom familjen och hämtade mig för en tur till stugan och stranden. Det blåste ganska friskt idag, pålandsvind, men det hindrade så klart inte barnen från att bada. Sen hem och grillat till middag. Åt tills magen stod i tre hörn (hej kortisonaptit) och jag var tvungen att lägga mig på soffan i en timme innan jag kunde röra mig igen. Nu känner jag att jag borde gå en promenad för att inte den stora rastlösheten ska komma över mig, men huvudet säger nej, så det får bli en soffkväll helt enkelt.

1 kommentar:

Linda #handgjordlyx sa...

Amäh! Det var väl typiskt att det skulle vara strömavbrott i just ditt rum?

Hur mår du idag? Bättre?