fredag, juli 27, 2012

Sömnlös natt

Eller det är inte riktigt sant. Mellan 1 och 5 sov jag, sen vaknade jag av att jag hulkade och mådde illa (hej kortisonbiverkning). Efter det var det aningens svårt att somna om - att koncentrera sig till det yttersta för att inte kräkas kan ha den effekten - och vid 8 gav jag upp.

Resultatet av att inte sova? Migrän så klart och att kortisonbiverkningarna inte ger med sig.

Inatt har jag önskat mig att få slippa vakna med ett hulk, tack så väldigt mycket. Nu kanske det är dags för en liten tupplur?

2 kommentarer:

Linda #handgjordlyx sa...

Sömnlösa nätter är ett aber!

Jag önskar och hoppas att du får sova gott och utan biverkningar inatt.

Ponder sa...

Ja, du vet ju (tyvärr) hur det är...

Tack vännen, det hoppas jag med. Ska snart släpa mig ut på en promenad efter att ha legat stilla hela dagen, så att jag inte drabbas av stora rastlöstheten lagom till att jag ska sova! ;)