fredag, juni 29, 2007

Himmel och Helvete

Så kan man sammanfatta vår "släpp-allt-och-åk"-semester den här veckan. Orkar inte skriva fullständig redogörelse just nu, men hade jag vetat all skit som skulle hända, skulle jag nog aldrig åkt... Men eftersom jag inte visste det, så åkte jag, och alla dagar som inte var resdagar var helt OK och ibland t o m rent himmelska. Sol, värme och en härlig pool att slappa vid - det kan man ju inte klaga på eller hur?!

Att vi sen höll på att inte ens komma iväg p g a strul i datasystemen och att hemresan tog 1.5 dygn mer än beräknat, med ett missat flyg och en extra hotellnatt (eller natt och natt, 4 timmar blev det nog) som bonus, hamnar inte direkt i den himmelska kategorin... *trött*

Men Italien är ju alltid Italien, och jag längtar redan tillbaka, men inte till den lilla skithålan vi spenderat veckan i, nej, nästa gång ska vi till ljuvliga Toscana istället! *längtar*

4 kommentarer:

Alex sa...

Jasså, det är d ä r du hållit hus! Behöver fortfarande sushi, riktig sådan, så hör av dig. För jag behöver ett brejk i flyttångesten också...

Alex sa...

Jo, måndag och tisdag är jag i Uppsala by the way.

Ponder sa...

Jag behöver ALLTID sushi!! Måndag ska jag jobba, men lunch ska jag ju ändå ha, och tisdag är vi i stan om det regnar, annars drar vi till landet.

Linda #handgjordlyx sa...

sushi? åh, stackars er... ;-)

Men, däremot låter Toscana som en riktig höjdare... kanske ska man packa ner sig och följa med nästan gång det bär av?