torsdag, juni 07, 2007

Ponder på Operan, akt 2

Igår var jag på Ropera (som dottern kallar det ;) igen, och även denna gång lyckas jag exponera bitar av min inte allt för vältränade kropp! Iofs var det ett av mina BH-beklädda och väldigt välanvända bröst som tittade fram ur klänningens omlottringning, men det var inte mindre pinsamt för det! :D

Och själva Operan då? Vi såg La Traviata och trots att det var på italienska var det JÄTTE bra - jag satt och rös och grinade på slutet (för er som inte vet så dör den kvinliga huvudpersonen då), det var så vackert och sorgligt. Jätte kul att få se mansgrannen in action också, han är riktigt riktigt duktig.

3 kommentarer:

Linda #handgjordlyx sa...

Vem var barnvakt...? Måste vara kvällens viktigaste fråga! Var det syskonen? Mamma? Fick barnen vara ensamma hemma?

Det verkar som att du har fel bh på dig om behagen trillar ur? ;-)

Msn har förresten inte funkat för mig på hela dagen... *suck*

Ponder sa...

Det var ett joint effort - först tog morbröderna dom ett par timmar, och sen fick mamma ta över när hon kom hem (hon hade ju bara vaccinerat 250 pers, så hon kunde ju gott jobba lite till ;).

Alltså, det var känningen det var fel på, för BH:n tittade ut, bröstet höll sig som tur var innanför! :D

Hoppas msn funkar idag då, annars får du ladda hem en ny version kanske??

Linda #handgjordlyx sa...

Sedär! Det gick alltså att ordna med bröderna. Vad snällt att de ville komma och passa de små liven en stund! Och vilken mamma du har... hon kanske passade på att vaccinera även barnbarnen när hon var i farten? ;)

Förresten har jag precis fått igång msn, men jag ser dig inte!