lördag, maj 19, 2012

Roligheter

Har under våren fotat ett par konserter med ett amerikanskt rock band. Bandet och deras manager tyckte så mycket om bilderna att dom nu ska användas i deras promotion. Inga pengar till mig den här gången, men "photo credits" varje gång dom använder mina foton och, framför allt, något att skriva på min CV.

Kommer även vara ansvarig för press releaser och marknadsföring av en rock festival i Kalifornien i sommar och även vara officiell fotograf på själva tillställningen.

Tänk om det här kunde vara sånt jag alltid jobbade med...

5 kommentarer:

Linda #handgjordlyx sa...

Men vad spännande! =)

S sa...

Nähä! GUD så roligt!!

Ponder sa...

Tack, det tycker jag med! :o)

Alex sa...

Roligt!!! Vad spännande också...vilket band är det?

Ponder sa...

Inget stort, känt band, men jag vill ändå inte posta det här (anonymiteten, du vet ;). Kommer posta ett par bilder på bandet på Prinsens blogg, så ta en kik där!