torsdag, augusti 09, 2012

Hemkommen

Ja, redan i måndags, men har inte tagit mig till bloggen för än nu. Så här i efterhand kan man säga att jag nog inte borde åkt, för största delen av helgen spenderades med migränen som kompanjon, vilket gjorde att jag var på ganska dåligt humör mest hela tiden. Jag tror inte någon utav dom andra märkte det, men jag gick omkring och var konstant irriterad på dom för att dom var så högljudda och hade så roligt hela tiden. (Ja, kortisonhumöret spelade nog in en del också...) Jag brukar sällan längta hem, speciellt inte när jag bara är borta ett par dagar, men nu räknade jag ner timmarna till jag fick åka hem.

Fast nu när jag varit hemma några dagar kan jag ändå säga att jag inte ångrar att jag åkte. Om inte annat för att det är nyttigt att längta hem.

Inga kommentarer: