torsdag, augusti 23, 2007

Glömsk

Vet inte om det är dax att bli åtminstonne lite orolig över mig själv, men dom senaste dagarna har jag varit mer än lovligt virrig. Ett exempel: igår satt jag och tittade på vinteroveraller på Blocket och kom på mig själv med att undra om Prinsen hade varit med om någon vinter eller inte... Hallå liksom, han är ju mer än ett år, då borde han ju rimligen det! (Fast förra vintern var ju inte så mycket vinter, så det kanske är därför jag inte minns? *försöker förklara bort*) Andra saker jag gör är att flippa genom kanalerna på TV:n (10 st) och när jag kommit till slutet minns jag inte vad som vad som var på. Så det är bara att börja om. Fast efter andra gången brukar jag faktiskt minnas, om det nu är någon tröst?

Hoppas verkligen att det bara är den senaste tidens brist på sömn som spelar mig ett spratt (sömnbrist försämrar ju närminnet), och kanske har den annalkande PÄLS:en något med det hela att göra också? Kanske bäst jag går och lägger mig nu...

1 kommentar:

Lotta sa...

Åldern??? ;)