torsdag, augusti 30, 2007

Magknip

Inte den sorten som gör ont, utan nu snackar jag min nya, revolutionerande träningsmetod. Jag har nämligen lagt till ett moment till när jag är ute och power walkar med hunden - jag kniiiiper med magen. Efter två barn så är inte magmusklerna vad de en gång var, men det är ju så tråkigt att göra sit ups. Därför har jag uppfunnit den här nya, smärtfria, metoden för att få bättre magmuskler. 40-60 minuters knip om dagen är allt som behövs för att magen ska komma i form. Snart ska jag sälja in det till TV-shop, ska bara tillverka gummigördeln som gör vansinnigt ont om man inte kniper ihop magen. Sen mina vänner, sen ska Ponder bli miljonär och sit upsen kommer att vara ett minne blott.

1 kommentar:

Linda #handgjordlyx sa...

*S* vilken lyyyysande idé! Den kommer slå stort. Jag lovar. ;-)