onsdag, juni 11, 2008

Akupunkterad och masserad

Idag fick jag extra nålar i "tumvinklarna" (förutom de i pannan) för extra effekt. Jag har testat det förut, under sista förlossningen, men inte minns jag att det gjorde så j-vla ont att sätta dit dom! Man känner sig lite mesig när man ligger och skriker av hårstråstunna nålar, ha ha.

Effekten av aku och massagen var god... i ca sex timmar, sen började effekten gå ur, och nu har jag ont i huvudet igen. Inte lika ont som vanligt, smärtan är dovare liksom, men smärtfri är jag inte. Nästa behandling blir på måndag, sen dröjer det 1.5 vecka till nästa gång för sjukgymnasten ska ha semester en vecka.

2 kommentarer:

Elin sa...

Skönt att det blev lite effekt i allafall, men synd att den inte höll i sig längre. Kan du inte få nån form av intesivbehandling? Eller det kanske inte funkar, eller?
Kram

Lotta sa...

Är det inte så att behandlingen blir mer och mer effektiv ju längre man håller på?

Ja, ja... 6 timmar var ju alltid något. Hoppas på det dubbla nästa gång.