torsdag, juni 05, 2008

Sjukgymnastdepp

Idag ringde min underbara sjukgymnast upp för att höra hur det var med mig och för att boka en ny tid. Tyvärr kunde hon inte måndag och tisdag, så jag fick en tid först på onsdag. Det känns långt dit, jätte långt med tanke på hur dåligt mitt huvud är igen. Jag hade hoppats hinna med en behandling den här veckan och två nästa för att komma ur den här onda cirkeln med spännings huvudvärk som ger migrän som ger spänningshuvudvärk o s v. Nu blir det förskjutet minst en vecka om inte mer med tanke på Midsommar. Sen är börjar det bli semesterdax och då vet man inte vad som händer. Tänk om jag får gå med den här skiten hela sommaren? *vill inte* Måste nog orka ringa min läkare någon gång nästa vecka och fixa en back-up plan.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Alltså jag har bara haft spänningshuvudvärk, kronisk då *hurra eller* och jag fattar inte hur du överlever vännen? Migrän på det med!!

Tycker så synd om dig, hur länge till får din man gå hemma då?
Orolig för dig!

Kram Åsa

Elin sa...

Usch, jag tycker verkligen synd om dig! Hoppas du kan få lite tätare besök hos sjukgymnasten nu innan semestern drar igång. Men, det är nog en bra idé att ringa läkaren för en back-up plan också, för säkerhetsskull.
Tänker på dig/er!
Kramar