tisdag, juni 10, 2008

Ont i magen

Helvetsjävlaskit, nu höjer bankerna räntorna, rejält. Jag som ville binda lånen redan vid årsskiftet, men då sa banken att det var bättre att ha det rörligt, för räntorna skulle snart börja gå nedåt. Jo tjena! (Varför har jag inte lärt mig att man inte kan lita på vad dom säger??) Nu har jag inte haft någon koll på ränteläget på två månader och nu är det för sent. Jag borde borde borde ta kontakt med banken, men jag har inte den orken just nu. (Man måste vara på allerten om man vill förhandla med dom, vilket jag ju inte är.)

2 kommentarer:

Alex sa...

Jobbigt! Vi vet med oss att vi inte kan hålla sådan koll, så vi band redan då vi tog lånet. Känns tryggare så.

Världen enligt J. sa...

Det är en gyllene regel: lyssna aldrig på en bankman/kvinna. Det är deras jobb att sko sig på kunderna... Surt.