tisdag, juni 03, 2008

Och så vattkoppor på det...

Storasyster har insjuknat. Nu väntar vi på de andra två, lagom till födelsedagarna* förstås.

Less är bara förnamnet och migränen är tillbaka med besked tackvare att jag inte kunnat ta några mediciner idag.

Inget dagis i två veckor = ingen vila för mig. Var tvungen att avboka sjukgymnasten i morgon också, som jag sett fram emot så mycket.

Fan.

Är det någon som vill byta liv ett tag?

* Om 1½ vecka fyller ju både Storasystern och Prinsen år

3 kommentarer:

Lotta sa...

Nja... vill nog inte byta tyvärr.

Men jag kan skicka lite styrka och friska baciller. :)

Hoppas du får lite extrahjälp av någon vänlig själ. Du behöver din vila!!!

Elin sa...

Nä, men allt elände på en gång! Jag kan byta liv med er ett tag, tycker ni haft er beskärda del av elände!

Världen enligt J. sa...

Nej, tack! Det låter skitjobbigt med alla sjukor som avlöser varandra. Hoppas på snar bättring (och extrahjälp)!