onsdag, juni 04, 2008

Näste man till rakning

Idag har Prinsen fått sina första prickar, förutom snoret och hostan han redan hade, dvs ingen vidare dag för honom. Storasyster mådde hyfsat bra fram till kvällen, då hon totalkraschade och antalet kliande prickar exploderade. Jag försöker mitt bästa att inte bryta ihop, det tjänar ju inget till precis, men det är inte roligt just nu... I morgon kommer i allafall min syster hit en stund och underhåller Storasyster så att jag och maken kan ta hand om en pojke var.

Tack gulliga ni för era kommentarer! Det betyder jätte mycket att veta att ni finns där och tänker på mig.

3 kommentarer:

Elin sa...

Jag tycker så synd om er! Skönt att ni kan få lite hjälp i morgon iallafall. Hur är det med din huvudvärk/migrän?
KRAM

Alex sa...

Det är mycket nu. Stackare, det är väl fasen dags att få lite medvind i seglen. Lider med dig och din migrän! Kram!

Anonym sa...

Vilken skit rent ut sagt!
Önskar jag kunde ta lite lite av eländet så du fick vila dig!

Kram Åsa