söndag, april 11, 2010

Även jag Buzzar Dove VisibleCare


Efter lite förseningar anlände buzzador paketet med Doves nya duschcréme VisibleCare. Jag har nu testat den i några veckor och måste säga att jag gillar den. Huden blir mjuk och inte alls lika torr som med vanliga duschcrémer. Dessutom är den inte så dyr heller.
Det enda negativa är parfymen tycker jag. Dels är den väldigt stark för mig som är känslig och dels tycker jag den luktar ganska barnsligt, typ lite Date-varning på den. Skulle föredragit en milt parfymerad, eller varför inte oparfymerad créme.

3 kommentarer:

Disanisa sa...

Då kanske jag som är smått besatt av barnsliga, godislukter på tvålar och cremer skulle gilla den? Värt ett försök! Tack, för recension! :)

(Bloggen är nu igång igen, förresten! Välkommen....;))

Kram!

Anonym sa...

Mm jag Dove har aldrig passat mig heller, luktar för mycket, nivea har en mild, så nosa på den -)

Kram Åsa

Lotta sa...

Är det bara jag som INTE gillar den duschtvålen? Tyckte inte alls den var så bra. Trögflytande, svår att få ut ur flaskan och det kändes som man tagit fel flaska och stod och tvålade in sig med bodylotion istället. :)