onsdag, april 07, 2010

Ska jag?

Jag har fått ett sånt där infall igen. Ett infall att dra iväg en vecka, alldeles själv. Inte en ren nöjestripp, utan också lite jobb, fast på ett trevligt sätt.

Hade det varit förr, innan migränen, hade jag inte tvekat en sekund, men nu... Nu känns det ju lite mer osäkert - tänk om jag bli liggande i migrän hela veckan, vad gör jag då?

Fast känner jag mig själv rätt borde inte det stoppa mig, det löser sig ju alltid. Det verkar alltså som att jag ska ut och resa!

7 kommentarer:

Alex sa...

Åh, jag vill också resa bort! Jag kan sträcka mig till att ta med kurslitteraturen och skriva klart ett par uppgifter under tiden.

S sa...

Nämen oj så skönt det lät. Tänk om jag också kunde dra iväg bara så där. Coolt!

Anna sa...

Klart du ska resa!
Låter som att du vill och då kommer du bara att ångra dig om du inte far iväg...

Världen enligt J. sa...

Som sagt; klart du ska!

Miss Mess sa...

Ta med mig! :0)

Linda #handgjordlyx sa...

Härligt! Vart åker du? =)

Lotta sa...

Kan du inte hänga med mig? Jag tänkte åka v 19 med B men nu drar han sig ur. Tänkte åka själv men vet inte om jag vågar. :)