söndag, april 18, 2010

Nåja, jag fick i alla fall ett par gratis glasögon

Lensway körde en kampanj den här veckan där de gav bort gratis glasögon. De 333 första som klickade på en länk, valde glasögon och fyllde i beställningen fick gratis brillor. Själv valde jag ett par som jag tittat på tidigare, men tyckt var lite för dyra. Satt klistrad vid datorn och lyckades vara snabb nog! Nu väntar jag bara på att glasögonen ska dyka upp. Finglasögonen.

Uppdatering:
De dök upp också, på bara några dagar. Ruskigt nöjd är jag, även den här gången, med Lensways service.


Och det där kan man säga att jag har betalt för att säga.

4 kommentarer:

Alex sa...

Grattis! :D

Lotta sa...

Händer sådant verkligen i verkligheten? Att man faktiskt lyckas att klicka hem något gratis? :)

Duktiga du!

Anonym sa...

Nämen, grattis =D!

Ponder sa...

Japp, det händer... om man är jädrigt snabb på tangenterna. ;)