onsdag, maj 12, 2010

Upplyft

Vilken dag - jag svävar på små moln! Hade opponering på mitt reportage idag och jag fick så mycket fina ord från klasskamrater och lärare att jag blev alldeles tagen. Man skulle kunna säga att jag lagt ner en stor del av mig själv i det här reportaget och därför betyder det extra mycket att alla gillade det. Det var till och med flera som sa att det var det bästa, av alla reportage. Jag - bäst? Helt overkligt!

Och när dagen började så, har liksom resten följt i samma anda. Underbart väder, eftermiddag ute i trädgården med killarna, mycket lite migrän och allmän lycka.

En sån där dag man vill spara i en liten ask för att ta fram när allt känns tungt.

8 kommentarer:

Anonym sa...

Jag är inte ett dugg förvånad! Grattiskramar!

Viktoria sa...

Härligt Ponder!!

S sa...

JA! Va rooooligt!!!!

Linda #handgjordlyx sa...

Stort grattis! =)=)

Ditt reportage var/är helt fantastiskt! =) Hur gör du med förkortningen, eller får du ha det så långt som det är? *hoppas*

Ponder sa...

Tack allihopa! :)

sl: Jag slapp korta! Läraren tyckte inte det fanns något som kunde tas bort och eftersom några andra skrev mindre än 15 sidor fick jag dispens.

Nikki sa...

Ja, som om alla vi andra inte visste detta redan! Bra att du nu också vet att du är BÄST!

Heja! Heja!

Världen enligt J. sa...

Så klart det gick bra! Heja!

Linda #handgjordlyx sa...

Åh, vad bra att du inte behövde korta ner texten! Den är SÅ bra. =)