onsdag, maj 19, 2010

Vad tycker ni om det här?

GoGirl - en mojäng som gör att vi kvinnor kan stå upp och kissa.

Så här beskriver en återförsäljare den:
GoGirl är manicken som gör att tjejer utan krångel kan stå och kissa. GoGirl löser problemen på vandringen, konserten, resan eller på en sån där sunkig offentlig toalett. Den är liten, diskret och kan användas om och om igen, det är bara att tvätta med tvål och vatten och låta torka.

Vad tror ni, blir det en succé?? Själv känner jag mig lite... obekväm med tanken, men det kanske är jätte bra om man väl provar...

6 kommentarer:

Disanisa sa...

Nää... ner med rumpen och kissa på huk! :)

Alex sa...

Du kan väl prova och utvärdera? Det är du ju så bra på :)

Busmamman sa...

Känns tveksamt...

S sa...

Jätteobekväm!

Anonym sa...

Jag känner mig ytterst tveksam! Men det såg spännande ut, det får jag medge!

Ponder sa...

Lerica: Ja, så länge det inte är brännässlor brukar ju det funka.

Alex: Okej, om alla bloggläsare sponsar med säg 10 kr var kan jag tänka mig att köpa en och testa. För den goda sakens skull. ;)

Busmamman: Ja, eller hur?!

S: Betyder det att du provat och vet att den är obekväm?

Helengra: Ungefär mina känslor. Vore kul att höra vad någon som faktiskt provat tycker...