lördag, maj 15, 2010

Varmt och stökigt

Det är verkligen härligt sommarvarmt idag och med den verkar mina barn blivit mer än lovligt galna. Det har varit bråk och bus sen de klev upp (vid pass halv sju). Och det är ju ingen nyhet att jag inte klarar av det någon längre stund...

Planen idag var att åka till sommarstugan, men jag blev så trött att det inte blev av. Orkar inte ens tänka på att packa in alla bråkstakarna i bilen.

Vad ville jag egentligen säga? Förmodligen något väldigt bra, men migrändemensen slog till och nu har jag ingen aaaaning.

2 kommentarer:

Nikki sa...

Alltså vad är det som händer????? Här nere i Skåne är det kallaste Maj på 30 år! Barnen hade vinteroveraller på sig på dagis i förra veckan!!!! Det är som bäst 10 grader, det regnar och det blåser!!! Jag blir snart toooookig! Skicka genast hit lite värme!

Ponder sa...

Hu, det låter å andra sidan inte heller så mysigt med det vädret, men vi kanske kan dela så att det blir lagom varmt på båda ställena? :)