måndag, september 12, 2011

Botoxad

Det gick fort, var inte skönt och rynkorna försvann inte. Men annars verkar det lovande så här långt. Är lite sönderstucken i pannan och nacken känns lite mysko (som att den halvsover typ). Rynkar jag pannan gör det lite ont där sticken är.

Inom en vecka ska jag märka resultat och som bäst är effekten efter 5-7 veckor. Så nu är det bara att hålla tummarna för att jag tillhör dom 50 % som blir helt av med migränen!

Uppdatering kl 21:
Nu känns det som att jag har träningsvärk i pannan och nacken, plus att det är ömt om jag kommer åt stickställena. (Och det här är naturligtvis mest för mitt eget minne och inte så intressant för er ;)

2 kommentarer:

Linda #handgjordlyx sa...

Åh, vad jag hoppas att det hjälper!!

Lotta sa...

Låter helmysko... botox... :)

Håller alla tummar för att detta ska funka. Och funkar det ska jag personligen ge alla Östermalmsbruttor en stor fet puss. :D