lördag, maj 19, 2007

En utmaning i original

Jag vet inte om jag blivit utmanad, men jag tar den ändå! ;)

A ) Fyra jobb jag haft:
1. Receptionist på vårdcentral
2. Barnflicka
3. Färgblandare
4. Projektarbetare på viruslab

B ) Fyra filmer jag kan se om och om igen:
1. När lammen tystnar
2. Seven
3. Dogma
4. Sagan om ringen

C ) Fyra ställen jag bott på:
- pass

D ) Fyra TV-program jag älskar att titta på:
1. House
2. CSI
3. Vänner
4. Gilmore Girls

E ) Fyra platser jag har semestrat på:
1. Garden Route, Sydafrika
2. Rhodos och Kreta, Grekland
3. Toscana, Italien
4. Singö, Roslagen

F ) Webbsidor jag besöker dagligen (nästan):
1. Julibarn 0706
2. Tradera
3. -sl- bloggen
4. Blocket

G ) Fyra favorit-maträtter:
1. Sushi
2. Tacos
3. Grillad färsk tonfisk
4. Lasange

H ) Fyra ställen jag hellre skulle vilja vara på just nu:
1. I lilla staden i Italien för att känna lugnet
2. På hajsafari i Sydafrika för att känna spänningen
3. Hemma i min egen säng för att få sova ordentligt
4. På en lyxweekend med bara min man

Inga kommentarer: