tisdag, maj 15, 2007

Ny utmaning

Tre saker jag inte förstår:
- Barnaga, pedofili, ja övergrepp på barn alltså
- Dödsstraff
- Lövblåsare

Tre saker som finns på mitt skrivbord/bordet jag sitter vid:
- Nappflaska med vatten
- Fallskärmslina
- Walkietalkies

Tre saker jag gör just nu:
Konstig fråga, just nu sitter jag ju och svarar på de här frågorna ju, men okej:
- Sitter vid datorn
- Kollar Prinsen
- Pratar med Storasyster

Tre saker jag vill göra innan jag dör:
- Se mina barn växa upp
- Ge ut en bok
- Resa runt jorden med maken

Tre saker jag kan göra:
- Laga mat
- Baka småkakor
- Modellera bakterier

Tre saker jag tycker att du ska lyssna på:
- Storasyster, så att jag får vila öronen en stund ;)
- Vågor som slår mot stranden
- Tystnaden

Tre saker jag skulle vilja lära mig
- Hur man håller rent och fint i sitt hem
- Köra bil
- Sy kläder

Tre favoriträtter:
- Sushi
- Grillad tonfiskfilé
- Lasange - det GÅR liksom inte att misslyckas!

Ta upp handsken den som vill!

Inga kommentarer: