söndag, juli 22, 2007

Grattis på 2-årsdagen mina vänner

Den här helgen har jag varit och hälsat på PappaF och ~sl~ igen - min alldeles egna lilla semester, utan make och ongar. Lite tid att bara var jag, inte mamma, maka eller matte i första hand. Välbehövligt och precis rätt i tiden; bättre semester kunde jag inte önska mig (jo, lite bättre väder hade ju inte gjort något iofs, men man kan ju inte få allt! :).

Balkongljug blev det (fast jag skulle hellre vilja kalla det för -sanningar, för det mesta iallafall ;), om både stort och smått, roligt och lite mer jobbiga saker. Massa skratt, men även lite tårar, precis som det ska vara när man diskuterar det som är livet. Och naturligtvis åt vi "vår" efterrätt, den som gjorde att jag och ~sl~ fick vår första kontakt på OÄF, någongång i juli 2005. Tänk om det inte funnits blåbär, vad tråkigt det hade varit!

Tack för att ni tog så bra hand om mig och gjorde det här till den bästa helgen på länge. Längtar redan till nästa gång och hoppas att det inte dröjer så länge (som planerat) innan vi ses igen! Till dess vet ni var jag finns... ;)

2 kommentarer:

Linda #handgjordlyx sa...

Tack själv! =) Det var minst lika kul att träffas den här gången och jag längtar till i augusti när vi ses nästa gång och då hoppas jag att sommaren har hunnit hit också! Än så länge är det regnperiod. *muttrar*

Busmamman sa...

Myyysigt *avis*