torsdag, mars 24, 2011

Svårt att få något gjort

Har en hel hög med måsten som legat och väntat ett bra tag nu. Jag borde verkligen ta tag i det, men det tar emot. Jag försöker. Sätter mig med papperna till FK och försöker fylla i. Men nej, det går inte nu heller. (Och utan ifyllda och inskickade papper, inga pengar. Sa jag att jag verkligen borde ta tag i saker??) Hittar inte ord, kan inte formulera, inte tänka. Det är stopp i min huvudknopp.

Skämt å sido så hoppas jag på en bra dag snart så att jag kan beta av några av alla dom här sakerna som hänger över mig. För dom gör ju ingenting bättre direkt.

1 kommentar:

Linda #handgjordlyx sa...

Åh, det är skitjobbigt när man är där att man _måste_ fylla i alla papper, men ändå inte orkar.

Går det att ta sats och bara göra för att få det klart och sen en STOR belöning efteråt?