onsdag, november 14, 2007

Bestämt mig

Jag struntar i att köpa en assistent, utan satsar på en lite kraftigare elvisp istället. Det känns liksom inte motiverat att lägga 4000 spänn på något som jag med största sannolikhet mest kommer att använda till att vispa med ändå...
Efter att ha surfat runt och läst div tester och recentioner så har jag bestämt mig för en sån här:
Electrolux Assistent Line ASM450

En rasande stilig maskin, tycker ni inte? ;D

Den har betydligt starkare motor än en vanlig elvisp, även om jag inte räknar med att kunna knåda några större degar med den. (Med tanke på att jag aldrig bakar bröd så är inte det något problem direkt!) De har kampanjpris på den på Electrolux Home, sista dagen idag, så maken får snällt åka och handla! ;)

3 kommentarer:

Världen enligt J. sa...

Hehe...den kanske kan fungera som blomsterkvast också?

Annars så tror jag att man kan motivera en assistent med att de är så snygga ;) Skit samma att man bara vispar pannkakssmet i den.

Anonym sa...

Vad ska du använda den till???
Att bara vispa grädde eller liknande saker?
Då skulle jag bara ta en elvisp.
Jag har en typ sån, men det åker inte fram så ofta. Bara då jag gör mockarutor som måste vispas minst i 10 minuter, och då är det skönt med en som sitter fast.
Men om du har bestämt dig så hoppas jag att du får mer använding än vad jag har den till.
Bara ärlig! Du vet!

Nikki sa...

Ser ju toppen bra ut i alla fall, vad kostar en sån om man får fråga? Skulle vilja ha en som vispar själv! Tror nog du kan använda den till degar med jag använder min gamla elvisp till det!