fredag, november 09, 2007

Utmanad

Blev utmanad av Sanna, och här är mina svar:

Namn
: Ponder, i allafall här i bloggen ;)

Ålder: 31

Bor: I den uppländska myllan, eller på kanske passar bättre?!

Kommer från: En annan del av den uppländska myllan

Gör: Är sjukskriven, ligger hemma och mår pest.

Stapelvara i garderoben: Vanliga bomullstoppar i olika färger och former.

Senaste kläd inköpet: Två tunikor på Lindex "tag 2 betala för 1"-rea idag.

Drycker: Ale, alltid ale, fast just nu blir det mest vatten...

Kök: Alla, så länge det inte är kött, och helst av allt fisk och/eller skaldjur

Dessert: Inte min grej, men chokladmousse och -pudding gillar jag.

Bästa köp: Hm, får nog säga min lilla fina laptop (IBM Thinkpad X40, vikt 1.2 kilo)

Sämsta köp: Vår förra bil

Favoritstäder: Kapstaden

Drink: En gammal hederlig GT, eller en White Russian om jag är på det humöret. Även en Irish Coffee slinker ner utan problem.

Inredningsaffär: IKEA

Klädaffärer just nu: Mycket Lindex eftersom vi bor granne med dom! ;)

Önskar mig just nu: Att få må bra lite mer än ett par timmar åt gången...

Nästa resa: Kanske till Norrland i december, men det beror på hur jag mår.

Största utmaning: Att avsluta den här jädra doktorandtjänsten någon gång...

1 kommentar:

Anonym sa...

Kul att du tog utmaningen och få läsa känna dig lite mer.
Men nu känner jag mig dum när jag frågar: varför du mår dåligt?
pluggar du till doktor?