lördag, november 03, 2007

Årets julklapp

Den kanske inte ser så mycket ut för världen, men jag kan garantera att den kommer att bli årets bästa julklapp för dottern. Det här är nämligen inte vilken filt som helst, nej det här är Snuttefilten med stort S! Jag har letat efter en extra filt i snart fyra år, allt medan originalet blivit mer och mer sliten (och grå...), när den tillslut dök upp på Tradera. Helt oanvänd dess utom och jag ropade in den för ynka 53 kronor (hade kunnat betala det fyrdubbla)! Enda "felet" är att det är fel färg på fotavtrycken (originalet är mintgrönt), men dottern är så stor nu att jag tror (hoppas) att det inte spelar någon roll. Längtar efter att få se hennes min på julafton när hon öppnar paketet! :)

Hjälp! Jag kanske skrev för tidigt?? Har inte fått någon kontakt alls med säljaren, trots upprepade email... Hoppas att h*n bara har datorstrul eller är bortrest en tag, för det vore ju för tråkigt om det sket sig nu...

Säljaren har nu hört av sig och jag har betalat för filten. Hoppas hon skickar snabbt - jag känner mig inte säker för än jag har den i min hand! ;)

2 kommentarer:

Alex sa...

Hur har det gått? Vore verkligen en toppenjulklapp - så skönt att vi här har två Dogbear!

Ponder sa...

Inte ett pip... ska mejla igen ikväll tänkte jag. Håll tummarna för att det löser sig!