fredag, oktober 16, 2009

Det gick bra!

Behövde inte ens spänna migränblicken i professorn, för han hade fått pengar och var så glad och snäll så. Jag kommer börja jobba halvtid den 26 oktober (inte optimalt att jobba samtidigt som jag pluggar, men jag har inte råd att vänta...). Ett nytt roligt projekt, som knyter an till mitt gamla har jag också fått. Det känns på det hela taget både bra och roligt att få börja jobba igen.

Sen hur jag fixar det med migränen är en helt annan femma, men det funderar jag inte på nu eftersom jag ändå inte kan påverka det. Nu ska jag bara var glad åt att mötet är avklarad och att det gick bra. Så det så!

Nu måste jag stänga av datorn, för jag har ljudredigerat sen klockan 14 och bokstäverna hoppar lite hur som helst på skärmen...

8 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis vad kul!!!!

Kram Åsa

Lotta sa...

Jag gratulerar samtidigt som jag tycker det låter tufft. Migrän + plugg + jobb... Hoppas innerligt att det kommer att bli jättebra.

Puss!

S sa...

GRATTIS!!!

Livet på Citronodlingen sa...

Hurra!! Hurra!! Hurra!! Hurra!!

Världen enligt J. sa...

Bra, mycket bra! Nu håller jag tummarna för att du ska få ordning på migränen också!

Viktoria sa...

Men så roligt att höra!

Fantastiskt :)

Busmamman sa...

Åååååååå grattis!!! Hoppas innerligt att det kommer fungera :-D

Alex sa...

Hurra för dig! Fast jag blir lite orolig för att det ska bli för mycket för dig. Kram